AH ŞU ERKEKLERİN GÜVENSİZLİK SORUNU
Ağustos 14, 2006
Yaşam Kulübü
Erkek milletini ezmeden yazacağıma söz ver-m-iyorum.
Klasik erkeklerrr… Hepsi birbirinin aynıdır erkeklerin. Pimpiriklilikten değil canım, klasik güven problemleri vardır. Enteresan diyaloglarla saçımızı başımızı yoldurtan erkek miktarı giderek artmaktadır. Aslında güvenirler kadınlara.
Sanmayınız ki kadınlar ihanete uğradığı zaman yıkılıyor da erkeklere bir halt olmuyor. Yalan! Hem de neler oluyor neler! (Yazması bile zevkli yahu) Erkekler sanılandan daha çok gaddarlık ediyor kendilerine. Kadınlar kendilerini eve 3-5 gün kapatıyorsa, erkekler kalplerini sayısız zamanca kapatıyor yeni bir aşka. Sürekli tetikte gezen nice erkekler var bu tip vurgunları yaşayan. Aldatılmış erkek psikolojisinde yeni bir kadına yer var ama güvenmeye yer yok. Milyonlarca soru girer devreye. Niye, nasıl, kiminle, nerede, niçin, vs… Aldatılmayı gururuna yedirememiş erkeğin klasik “ya tekrar başıma gelirse” sorunsalı başlamıştır artık. Ya bir kadın ne yapar? Ya çıngar çıkarır, ya kafasını yastıklara gömer ağlar ya da kendini kalabalığa vurur. Ama erkek öyle değildir. Aşkından da ölse ihaneti kabullenemez. Kimi zaman gururuna yenik düşen bir kadın en büyük ihaneti bile aşkı uğruna görmezden gelmektedir. Nasıl yani?!!??!
Erkeklerin güven sorunu en diplerde kendinde başlamaktadır aslında. ‘Ya yeterli gelmezsem’, ‘ya mutlu edemezsem’, ‘ya hata yaparsam’, ‘ya eksik kalırsam’ ve benzeri gibi içsel replikleri arttırmak mümkündür. Öyle değildir işte gerçek olan.
Sen kadına yetersiz geldiğin için aldatmıyor seni kadının be adam! Asık suratın, soğuk tavırların, konuşmayan ağzın için aldatıyor. Sevimsizliğin için, ilgisizliğin için, buz gibi gözlerin için aldatıyor. Artık tutuşmayı unutan ellerini eski yerinde göremediği için, aramamaya yemin etmişçesine çalmayan tel.ine isyan için, en güzel anıları unutupta umursamaz tavırlara girildiği için aldatıyor. iyi de yapıyor…
Sen bir hiç gibi davranırken iyi de, kadın başkasından bir gram ilgiye muhtaç kaldığı zaman vah vah öyle mi? Hiç vahlanmayınız erkek milleti.
Böyle devam edilirse aldatılmanın sonu gelmez. Siz de üzerinizdeki bu ağır hikayeyle bir ömür yaşamak ve ”güvensiz erkek” damgasını yemiş olursunuz.
Bir erkek bilse ki aslında kadını ona sıkı sıkı sarılmıştır ve ona muhtaçtır ve onu sevmektedir ve onsuz yapamamaktadır ve onu hep istemektedir, erkeğin kendisine güveni tam olacaktır ve derbeder günler yaşanmayacaktır…
kaprisböceği
![]()
Entry Filed under: Gündelik
60 Comments Add your own
Leave a Comment
Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackback this post | Subscribe to comments via RSS Feed



1.
ECE | Ağustos 14, 2006 at 9:10 pm
Kapris böceği merhaba..
buraya uzun yazarım sonra..
2.
fatih demir | Ağustos 15, 2006 at 3:20 pm
Gaprisbocugu hanimefendi
Oncelikle yaptiginiz muhtesem girisi saygiyla karsiliyorum. Ta ki neden aldatildiginin aciklandigi paragrafa gadek ki gisim yaneee…
imdiii oyle bir halt yediysen neden aldatiyorsunuz efendim, ayrilin, bosanin, uyarin, aciktan soleyin. Biz bazen mal olabiliriz. Anlamiyo olabiliriz. Is guc bunalmis olabiliriz. Eve gelince yemek gormeyince ayni seyleri sizin icin hissediyo olabiliriz. Ahci varsa ilgisiz surat asmalar, kendine bakmamalar, paradan baska birsey konusmaz olmalar, hep isteyip hic vermeyenler… Isyerine hic ugramamalar….
Aldatmak arkadan vurmaktir. Aldatmayi bu yuzden kaldiramiyoruz. Bosanmak ayri. Ayrilmak ayridir. Ama aldatmanin yeri yoktur…
Erkek icin de, kadin icinde…
3.
yasamkulubu | Ağustos 15, 2006 at 3:35 pm
doğru demektesiniz fatih beycim, fekat durum hiçte öyle basit değildir.
benim yazım tamamiyle erkek milletinin kadınları doğru ve net anlamayışı sonucu kaynaklanan o klasik sonuç sorunundan ileri gelmektedir.
hayır diyen var mıdır?
yoktur elbette…
nice kadın bilirim kocasının gözlerindeki soğuk ve mutsuz bakış yüzünden birazcık şefkate aç gezen
4.
fatih demir | Ağustos 15, 2006 at 11:48 pm
Ben de nice erkek bilirim eve gidip asik bir surat gormemek icin kendini isine gucune veren veren… Gece yarilarina kadar ofiste oturan…
Yapilmasi gereken sey konusmaktir. Turkiye bu konuda da ucubeler ulkesidir.. Ne dogudur ne bati… Ortada kalip sacma sapan hareketler pesinde kosmaktadir…
Yatak konulari zinhar acilmaz…hanimi ile arasinda bile konusmaz… toreler, ayiplar, geleneklere batili yasamaya calisan adam kole edilir… Bunu da kadinlar yapar… Cunku yemin ediyorum evlenirken bile geleneklerden bir tanesini bile hatirlamak istemeyen kisi yine erkektir…
Erkek modernizme daha cabuk ayak uyduruyor.. Ama kadin hep arkadan geliyor ve one firlamaya calisiyor…
Alismadik belde durmayan pantolon misali Turkiyede Kadinlara verilmis sahte ozgurlukler bir ise yaramiyor.. Cunki Turkiyede kadin erkek gibi ve kadar calismiyor…
Bu meselenin ozu ekonomik bagimsizlikti degil mi? E Turkiye’de ne ozgurluk tam olarak veriliyor ne de ozgurlugunu aldiysa hesap sorulabiliyor… “Erkek degil misin yapsana”ya muhatap olan erkeklerimiz, “Kadinsan evde otur yemegini yap”i kaldiramiyorlar. Hakaret olarak adlediyorlar…
Ben Amerikada’da farkli birsey goremiyorum… Biraz daha soft ama ezilen ve suclanan yine erkek….
Amma yazdim haaaa…
Bu arada Macoya adimi cikarmamaniz icin ben maco da degilim
))
5.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 7:08 am
hayır, maço olduğunuzu düşünmüyorum. düşündüğüm şu ki, kadınlar da artık erkekler kadar kendilerini birşeyler konusunda ıspat edebilmişlerdir. Yapmayınız! Hangi kadın çıkıpta herşey yolunda giderken ‘erkek değilmisin yapsana’ gibi bir tabir kullanabilir? En azından ben kullanmam. Eğer bu yazı bana aitse, fikrimce ben eşit olmak için birbirlerini ezen eşlere artık anlam veremiyorum. Ekonomik şartlar bir evin içinde niye telaffuz ediliyor ki? Artık Türkiyede çalışan kadın sayısı artıyor. Daha iyi bir yaşam için yapılıyor bu. Önemli olan ‘bir’ olabilmek. Eşler birbirini çoğu konuda desteklese kim kimi ezmeye ya da yermeye çalışır ki? Konuşamama özürlü olduğumuz konusuna katılıyorum. Nedense konuşmayı ve paylaşmayı isteyen hep kadın tarafı oluyor ama anlamamaya çalışan ve umursamayan taraf hep erkek tarafı oluyor. Acaba erkek tarafı biraz daha duyarlı olsa konuşarak anlaşmak bu kadar zor mu olur?
Bunlar artık bir tek Türkiye nin değil üzerinde insan barındıran her kara parçasında yaşanan klişeleşmiş sorunlar.
Biraz daha yumuşak ve özgür ilişkiler yoluna gidersek adı ne ezilmek ne de suçlanmak olacaktır.
usa ya da tr diye ayırt etmeyiniz, bunlar heryerde yaşanan ve insanlık varolduğu sürece de yaşanacak haller.
sevgiler
6.
metin-thePoor | Ağustos 16, 2006 at 12:58 pm
“Ben de nice erkek bilirim eve gidip asik bir surat gormemek icin kendini isine gucune veren veren… Gece yarilarina kadar ofiste oturan…
Yapilmasi gereken sey konusmaktir. Turkiye bu konuda da ucubeler ulkesidir.. Ne dogudur ne bati… Ortada kalip sacma sapan hareketler pesinde kosmaktadir…”
Fatih Konstantin Bey ne gadder doğru söylemiş!
7.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 1:05 pm
ehh surat asılacağına konuşulsa, kendini işe güce verip soğutmak yerine konuşulsa, kendini kurtulmak zannedip sokaklara vurmak yerine konuşulsa herşey daha farklı olmaz mıydı?
fatih konstantin beyin düşüncelerine biryerde katılıyorum aslında. ama kaçmayınız beyler, derdiniz ne ise söyleyiniz, çaresine bakınız…
saygılar metin bey
8.
candan | Ağustos 16, 2006 at 1:59 pm
sevdim burayı
fatih bey genelleme yapmış , türkiye de şöyle böyle diyerek. olmaz efendim , burası cidden bir mozaik , unutmuşsunuz besbelli
9.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 3:57 pm
Gaprisbocugu hanim,
Ben simdi aksam evin onunde bu rakun denen haywanlara ekmek neyin atarken (guvercin yok bu haywanlari besliyoruz ne yapalim) aklima yine bir yemek teorisi geldi. Simdi Erkekler biraz da vahsi haywanlar gibidirler. Wahsi haywani nasil evcillestirirsin. Ona her zaman guzel yemekler yaparak
)) ve asla ihanet etmeyerek ve canini yakmayarak… Ne zamana kadar? taa ki Haywan uysallasip evcillesene kadar. Peki bu haywana ondan sonra arada bir vursan yemek vermesen seni birakip gider mi?? gitmez… Gonlunu alman o gaddek kolaydir yanii…
ama kalbini kirarsan vahsi haywan evcil haywan gibi degeldir.. basar gider dogaya ve bi daha elden yemek bile veremezsin ona… veya ikinci defa birine guvenmesi hepsinden daha uzun surer…
peki bu teorim hakkindaki gorusleriniz nelerdir???
Yemeksiz erkek teorisi olmaz zaten
))
10.
metin-thePoor | Ağustos 16, 2006 at 4:28 pm
“ama kalbini kirarsan vahsi haywan evcil haywan gibi degeldir.. basar gider dogaya ve bi daha elden yemek bile veremezsin ona… veya ikinci defa birine guvenmesi hepsinden daha uzun surer…”
Allahım yarabbim! Ben söylemiş kadar oldum!
11.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 4:32 pm
evcilleştirilmesi gereken bir hayvan olmasa buna gerek var ki?

)
biraz ince düşünceli biraz nazik olmak lazım eşlere karşı. tabi erkeklerin bu inceliği ne kadar ve nasıl gerçekleştirebilecekleri tartışma konusudur. bu demek değildir ki kadınlar hep ince de erkekler değil, belki de tamamen tarafların birbirlerini iyi tanımamalarından kaynaklanıyordur bütün sorun.
evcilleştirilmeye gerek yoktur, öyle değerler vardır ki sorun ne olursa olsun gidilecek kadar önemli değildir hiçbirşey. herşeye rağmen verilen bir emek varsa bunun adı gerçek aşktır…
ikinci kere güvenilmemesi yanlıştır, hiçbir cins birbirinin aynı değildir, özellikler bir değildir.
insan hem kendisine hem yeni bir kişiye hem de yeni bir aşka şans vermelidir. en önemlisi de bunu kendisi için yapabilmelidir.
(bunları ben mi söylüyorum??)
fatih bey, yemek vaktiniz mi geldi
bugün menüde ne var?
12.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 4:34 pm
metin bey, fatih bey yazmasa siz ne fikir beyan ediceksiniz meraktayım, 2 kelam da siz cızırtın şuraya hadi
13.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 4:35 pm
Desteginiz icin tesekkur ederim Metin Bey agabeycim …
Hatta ben bu teoriyi evcil haywanlar ve onlara tekabul eden sus fonolari cinsinden olan erkek gardaslarimiz acisindan da genisletme calismalarina girmis bulunmaktayim
))
Ister mulkiyeli dayanismasi ister erkek dayanismasi desinler onemli degil… Siz destegi verdiyseniz teori olmus demektir
14.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 4:36 pm
fono=fino
15.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 4:39 pm
Yasam kulubu hanimcim ben zaten “ikinci kere güvenilmemesi yanlıştır” demedim… bu daha uzun surer anlayisla karsilayin demeye getirdim… ayrica yabani bir haywan gibin asla tam evcillesme olamaz. Budur askta sart olan. Yani oldugu gibi kabul etmek. Hatalari ile sevmek. Acikinca seni yiyecegini bilmek
))
ama ayni sekilde seni korumak adina canini hice sayacagini da bilmek. Gerekirse gidip sana senin damak tadinda olmasa bile yemek getirebilmek icin turleri ile didismek..
wallah ben sevdim bu teoriyi
)
16.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 6:08 pm
aklınız fikriniz yemektedir fatih bey

))
kaç kilo olduğunuzu merak ediyorum vallahi…
şahsen ben çok isterdim şöyle bir kaplanım olsun tutsun bana yemekler getirsin, benim için mücadele versin, vahşi doğada benim için çırpınsın
oofff of!
17.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 6:21 pm
Asil sizin akliniz fikriniz yemekte
))
Yahu ben dedim haywan zorda kalirsaniz gidip getirebilir diye siz direk haywani ozel ihtiyaclariniz icin kullanmaya basladiniz!!!

Benim de dedigim bu!!
Bi kaplanim olsun onun tuylerini parlatayim, kendi elimlen kuzu keseyim, cevireyim haywanim yesin yok???
Warsa yoksa siz!!!
Ayrica ben dedigim gibi kilo almam… henuz 140 poundum kac kiloya tekabul ediyorum bilmiyorum
18.
metin-thePoor | Ağustos 16, 2006 at 6:37 pm
Hah hah ha! Nefis bir tart1_ma walla! 0_tah aç1c1! (Bu ne yahu? Evde yaz1nca böyle oldu harfler!)
Kapris Böcüsü Han1m,
Fatih Konstantin Bey karde_im + okulda_1m + yolda_m ne gözel yazm1_, benim ille bi_iler eklemem gerekmez ki!
19.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 6:39 pm
ayy hiç güleceğim yoktu fatih bey
))) güldürdünüz beni

yanlışım yoksa takribi 70 kg. civarında olmalısınız, o kadar yemeye zayıf kalmışsınız maşallah
ahh benim de keşke şöyle sevimli mi sevimli bir kediciğim olsa, yıkasam paklasam, parfümlü parfümlü gezdirsem, ellerimle yemekler yedirsem, tüylerini fırçalasam… ama yoooo! ben bunu bir yapsam hayvan tepeme çıkar! hayvan işte adı üstünde ayol, hayvancık demez ki bana yapıyor ben de ona yapayım, anlamaz ki kadirden kıymetten felan!!!
kendi kendimi köpürttüm döktürdüm yine, ileri mi gittim acep?
neyse. ben sakinleşeyim biraz
işte bütün sorun budur hakim bey, pardon fatih bey, bu fedakarlık ve emekleri yaptığınız zaman anlayacak bir hayvan bulmaktadır bütün sorun…
20.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 6:42 pm
zavallı ben! ikisi bir oldu kapıya dayandı ayol


yok mu bana yardım edecek biri yahuu
huu huuu
fatih bey in beni kendi sahamda yenmesine az buçuk alışığım ama ya metin bey i napıcaz komşular? yetişin diyorum yaww
iştah açıcı demek, benden günah gitti beyler
görürsünüz siz
21.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 6:51 pm
Bakin ya halen kedi diyor ya
))
Hanimefendi vahsi haywan dedim ben evcil haywan degil… Evcil haywanlar oyledir evet… Yuz verirseniz astar ister… Ama vahsi haywan yetinmeyi bilir… ben o yuzden vahsi haywana benzettim…
ayrica 60 kilo yapar… abartmayin
)
Metin beye yani yoldasim, okuldasim, blog abim
e sevgi ve saygilarimi iletmeyi de bir borc biliyorum
))
22.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 6:54 pm
demin kaplan demiştim hatırlarsanız, kaplan kedi soyu değil de zürafa soyu mudur?

şöyle boylu poslu değiliz galiba 
60 kiloysa daha fena, ha gayret biraz daha düşün de aynı kiloda yaşayalım
her commentte metin abinize bir teşekkür bir dayanak bir ileti, aman yahu!
gırrr!
23.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 7:08 pm
“ahh benim de keşke şöyle sevimli mi sevimli bir kediciğim olsa, yıkasam paklasam, parfümlü parfümlü gezdirsem, ellerimle yemekler yedirsem, tüylerini fırçalasam… ama yoooo! ben bunu bir yapsam hayvan tepeme çıkar”
))
Simdi burada bahsettiginiz kedicik kaplan ise zaten basiniza ciktiginda pek bi hareket edemezsiniz
Ama madem oyle kasteddiniz bunu zurafagillerden olan diger kedilerden ayirayim
Ayriyetten size Nazim’dan Tahir ile Zuhre meselesini okumanizi tavsiye ederim
)
Kaplanin sevgi gosterme yolu parfumleme seklinde olmak zorunda degil… ben de onu anlatmaya calisiyorum… her yigidin yogurt yigisi farklidir… kaplan sevgisini baska sekillerde gosterir… Hastalanirsiniz butun gece uyumaz mesela.. biri sizi kizdirsa gidip parcalamak ister onu… illa saclari bukleleyip, surata hayalet makeuplar yapmak zorunda degil yani…
Metin Beye de saygilar
)))))
24.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 7:20 pm
Bu arada benim ordaki iskence mesajlariniz yamuldu
)))
)
Ece hanim sagolsun
Hurmetler Metin abicim
)
25.
yasamkulubu | Ağustos 16, 2006 at 7:22 pm
tamam, demekki ben azgın bir kaplan yerine minik sevimli bir kedivari kaplanı tercih ediyorum
)
kendiniz de diyorsunuz ya her yiğidin yoğurt yiyişi farklı diye, benim hayalimdeki kaplanım da böyle demekki
metin bey, benden de saygılar
size de hörmetler fatih beycimmm
26.
fatih demir | Ağustos 16, 2006 at 9:12 pm
Iste yine kazdiginiz kuyuya dustunuz
)))
Sevimli kedivari bir kaplani bekerseniz evde kalirsiniz cunku dunyada oyle birsey yok
)))
Yaw Metin bey bu Hanimefendiler hep dunyada olmayan seyleri mi isteyip duracaklar??? ayaklari yere basmayacak mi bunlarin??? Charming Prince’lere cidden inaiyorlar mi???
27.
metin-thePoor | Ağustos 17, 2006 at 1:58 pm
Sevgili Fatih Bey kardeşim,
Bu “gadın gısmısı” hanımefendilerin hayal dünyası bile hayalidir! Baksanıza zooloji bilgisiyle hayat bilgisini eş tutuyor Kapris Böcüsü Hanım. Hemi metodolojik bir yanlışa düşüyo, hemi de evcil bir kaplan tasarlamakla kalmıyo, bi de üstelik tepesine çıkartıyo heyvanı… Allahım yarabbim ne günlere kaldık!
Saygılar benden sevgili kardeşim. Siz bu hanımefendilere bakmayınız, başınızı öte yana çevirip yolunuza devam ediniz.
28.
yasamkulubu | Ağustos 17, 2006 at 2:05 pm
güldürdünüz beni metin bey

)
fatih beyin ilk yorumlarını okursanız hayvansal örnekler veren kendisiydi. ben sadece olayı biraz daha şirinleştirmek için azgın kaplanı kedi benzetmesine çevirdim. hayal dünyam fatih beyin misallerinden kaynaklanmaktadır.
bir de, seve seve hayvanı tepeme çıkarabilirim, hakediyorsa razıyım
başınızı çevirmeyiniz fatih bey, çevirseniz de illa ki biryerlerde göreceğinizden hiç zahmet edip kafanızı oynatmayınız, biz heryerdeyiz
saygılarrrrr metin bey
29.
ece | Ağustos 17, 2006 at 2:14 pm
KAPRİS BÖCEĞİ,tekrar merhaba:)
Konu birilerinin sü-damarına basmış görünüyor..
Hani şu meşhur CAN ÇIKAR BOYNUZ ACISI ÇIKMAZ kabilinden
Bir erkeği aldatmak, bir kadının aldatılması kadar sık yaşanan bir durum değildir diye düşünüyorum, yada hislerim bunu fısıldıyor..
Çünkü kendi bünyemde test ettiğimde çıkan sonuç şu ki, aynı anda iki erkeği midem kaldırmıyor..
Mide demişken erkeklerin aynı anda ikiden başka hatundan lezzet aldıkları malumumuz olduğu için, midesizliklerine bir vurgu yapıp es geçelim..
Konuya dönersek efenim,
biz aldatıyorsak kesinlikle sebebi vardır..
Aynen senin dediğin gibi, haklı ve makul sebepler..
Ama erkek aldatıyorsa her nedense pek sebebi yoktur, aslında beni deliler gibi sevmekte ve hiçbir kusurum olmadığı halde şeytana uyuvermiştir..
Onlar fındık fıstık çerezdir ben prensesi..
Hani bizzat yaşadığım için bu kadar kesin dille yazıyorum..
görüşmek üzere..
sevgiler..
ece
30.
yasamkulubu | Ağustos 17, 2006 at 2:19 pm
hoşgeldin ececiğim,
)
gel gör ki ben bunu metin beylere ve fatih beylere bir türlü anlatamadığım gibi sayelerinde rüyalarıma kadar girdiler
sorun da orda işte, bir tarafta fındık fıstık çerez, diğer tarafta prenses
hatta bir de üzerine saçma sebepler, gereksiz bahaneler arzederler. ama yanılırlar, bilmezler ki aslında yaptıkları kendilerine. yalan mı? onlar çerez arayışında olmasalarda dürüstlük ve ciddilik anlayışında olsalar zaten biri kalkıp kaplan örneği vermez öteki tepene çıkarttın yorumu yapmazdı
çok eğlendim vallahi yazarken
saol ececim, yine bekleriz
sevgiler bizden…
31.
metin-thePoor | Ağustos 17, 2006 at 2:19 pm
Yaw ben de heyvanları tepeme çıkarıyom, emme evdekileri, ormandakileri diil!
32.
yasamkulubu | Ağustos 17, 2006 at 2:22 pm
“bkz.:9″
33.
fatih demir | Ağustos 17, 2006 at 2:34 pm
Yaw Metin Bey bu Avrat gismisi adami candan eder wallahi..[ Candan hanim bu candan siz degilsiniz efem sizde karsi cepheye gecmeyin nolurunuz:)]
“Icinden bilmek” diye tabir edilen seyi fazlasiyla yaparlar. Demediginiz seylere dedin, ima etmediginiz seylere ima ettin derler…
Ben orda vahsi haywan tabirini bir benzetme yaparak kullanmisim. Bunlar Aslan’in yelerini bu hafta sari mi yapsak kirmizi mi derdinde.. Aslanin eline kiymik batmis kim ne etsin. Sonra aslan gidip baska bir aslandan yaralarini iylestirmesini isteyince yok efendim neden ilk bana gelmemissin, neden soylememissin, yok efendim ikimizi ayni anda nasil seversin…
Parmagimdaki giymigi gozlerinin icine sokmamizi mi bekliyor bunlar Metin bey abicim.??? Gormuyorlar mi biz de aci cekebilen yaratiklariz? Biz de inciniriz? Tum bunlara ragmen gerek ekonomik bagimsizliklarini kazanmamis olmalarindan gerekse vefadan, biz onlari biraktigimizda sudan cikmis baliga donmelerini istemedigimizden yine de ayrilmayi gafamiza koymamamizi ise midesizlik olarak adlandiriyorlar. Ben kendilerine buradan el insaf diyorum
))
Bakin bir erkek eger sexolic degilse durduk yere aldatmaz. Bi nane yemisinizdir
) deyip butun oklari uzerime cekiyorum
)) Metin bey hakkinizi helal edin…Cunku bunlar beni sincik cig cig yerler
34.
yasamkulubu | Ağustos 17, 2006 at 2:54 pm
“Tum bunlara ragmen gerek ekonomik bagimsizliklarini kazanmamis olmalarindan gerekse vefadan, biz onlari biraktigimizda sudan cikmis baliga donmelerini istemedigimizden yine de ayrilmayi gafamiza koymamamizi ise midesizlik olarak adlandiriyorlar.”

)
bu satırlarınız yeteri kadar incitici konumdadır fatih bey, dikkat ederseniz ben yazımı gayet yumuşak kelimelerle yazmama rağmen yorumlarınız maddeler arttıkça başka boyutlara gitmektedir. sanırım sizin benzetmelerinize yazdığım karşılık benzetmeleri yanlış anlaşılmakta ve işin boyutunu değiştirmektedir.
yorumlarınızı kişisel algılamak yerine genel algıladığım zaman genele uymuyor, genelden alıp kişiselliğe çektiğim zaman hiç uymuyor.
“Bakin bir erkek eger sexolic degilse durduk yere aldatmaz.”
aldatır efem aldatır, buna üstelik birçok sebep te vardır.
1.erkekler kadınlar kadar duygulu olamadıkları için aldatılmanın ne kadar gurur kırıcı olduğunu anlamaları için ancak aynısı yaşamaları lazım.
2.erkeklerin aldatmaları için sekskolik olmalarına gerek yoktur, karşılarına başka bir ‘daha güzel’ kadının çıkması yeterlidir.
3.erkekler bir kalpte birden fazla kişiyi taşıyabilir, sonra da kalkıp ‘ama ikisinden de vazgeçemiyorum’ diyebilecek vicdana sahiptirler.
4.erkekler kadınlar kadar sahiplenici değillerdir, kadın sahiplendiği zaman adı aşk, sorumluluk, vs. olur ama erkek sahiplendiği zaman onun sebebi aşktan sevgiden değil ‘bu benim namusum ulennn’ anlayışından kaynaklanmaktadır.
5….
bana bırakırsanız bu 6,7,8, diye uzaaar gideerr
haksızlık etmeyeceğim, erkekler ve kadınlar diye ikiye ayırmıyorum. şunu da belirteyim ki, bir kadın olarak aldatılmayı yaşamış da değilim, duyduklarımdan okuduklarımdan çevremdekilerden biliyorum.
allah koru yarabbi!
sizi çiğ çiğ yemeyeceğiz fatih bey, korkmayın
“aşk iki kişiliktir” diyerek bu mevzuyu kapatıyor ve yeni yazılarda görüşmeyi diliyorum.
bakınız hayat ne güzel, çiçekler böcekler falan filan
35.
metin-thePoor | Ağustos 17, 2006 at 6:00 pm
Fatih Bey,
“Bunlar Aslan’in yelelerini bu hafta sari mi yapsak kirmizi mi derdinde.. Aslanin eline kiymik batmis kim ne etsin. (…)Parmagimdaki giymigi gozlerinin icine sokmamizi mi bekliyor bunlar Metin bey abicim.???” diyerek kendnizi Cimbomlu yapm1_s1n1z ve ben de havalara uçmu_um! Heh he!
36.
fatih demir | Ağustos 17, 2006 at 8:18 pm
1- Erkeklerin kadinlardan daha duygusal olduklarina binlerce sair,yazar, muzisyen,ressam ornek gosterebilirim… Babam ve oglumu bile gostersem yeter
Var mi annem ve kizim diye bir film??? (diyerek de tezimi sulandirayim)
2- Erkek’in aldatmasi icin ilgi gosteren herhangi biri bile yetebilir. Bunu kesinlikle aldatan ile kiyaslamali. Ama sunu kesinlikle belirtmem lazim. Aldatmak her ne olursa olsun adidir. haysiyetsizdir ve serefsizce birseydir. Problemin varsa bosanirsin yani. o kadar.
3- Dediginiz gibi bunu yapabiliriz. Vicdan sahibiyiz. Sukur bizim vicdanimiz var. Bazi hanimlarda o da yok
)
4- Eger sahiplenmeyi sadece sokaktaki vahsi haywan gudulerine, yani esini diger haywanlardan koruma gudusune indirirseniz size oyle gelebilir. Ama eger bunlari yapan kisi ayni zamanda yalak aylak gezmeyip daha guzel bir gelecek hazirlamak icin de calisiyorsa Allah rizasi icin hakkini yemeyin o insanin…
5- cicekler bocekler felan iyidir de ayak altinda gezinen yilanlara karsi erkek ve kadin esit mesafede olmalidir.. Salmak yasak… Bir laf vardi sen Brad Pitt gibi olmayacaksan esinden sharon stone olmasini bekleme diye.. Evliligi beraber yurutecek her turlu fedakarlik iki tarafca da yapilmali… Faithless sarkisi gibi We come one….
7- Olumdur yasanan tek basina, ask iki kisiliktir…ne guzel soylemis sair degil mi???
37.
fatih demir | Ağustos 17, 2006 at 8:19 pm
Metin Bey,
)))
))
onu beni desteklemeniz icin ozellikle sectim
Ayrica galatasaray kardes takimimizdir. Bir de su siralar D.Kiev
38.
fatih demir | Ağustos 17, 2006 at 8:37 pm
6 ya ne oldu???????
((((((((
6 imi silmisler
39.
XSI | Ağustos 17, 2006 at 9:57 pm
Henüz okumadim ama, Fatih bey tek basina savasmis sanki, burada erkeklere saldirilmis gibi bir izlenim edindim..
Sonra görüsücez)
40.
fatih demir | Ağustos 17, 2006 at 10:03 pm
Helal be XSI bey….
))
Zaten bir sen bir de Kara Murat
41.
yasamkulubu | Ağustos 20, 2006 at 4:36 pm
görüşelim XSI kardeş
:)
fatih bey beni kendi sahamdan silmiş biridir, onunla cebelleşmek ne mümkün
42.
fatih demir | Ağustos 20, 2006 at 4:57 pm
Estagfurullah… Benimki silmek degil , ezmek

Silinen insan bir daha cikamaz ama ezilen insan daha dikkatli oynayarak bir dahaki sefere ezen olabilir
di mi gaprisbocugu hanim
43.
Gülsel Gölcü | Ağustos 27, 2006 at 7:03 pm
Selam,
olaya birde su acidan bakmak lazim, kadinlar kadin gibi ola bilse erkeklerde erkeklik görevini tam yapa bilse hic bir sorun kalmaz.Malesef yasam sartlari nedeniyle artik deforme olmus kisilikler nedeninden `aldatma` olaylari bu durumlara geliyor.
Kisaca olay su aldatan kendini aldatir …aldatilan daima kazanir sonunda her kim olursa olsun:)
sabretmeyi bilsin yeterki.
44.
Yaşam Kulübü | Ağustos 27, 2006 at 7:34 pm
aldatilan daima kazanir sonunda her kim olursa olsun:)
sabır herzaman yeterli olamıyor maalesef, zamanla aşınan sabır sonucu yaşanan gerginlik ler yerini bir zaman sonra sabırsız olmaya dolayısıyla da ilişkiyi sonlandırmaya bırakıyor.
yorumunuz için teşekkür ederim, yine bekleriz
45.
Gülsel Gölcü | Ağustos 28, 2006 at 11:41 am
her iki tarafdan birisi aldatmis ise ..zaten bitmisdir o iliski yada her ne ise; sonradan gelende kisilik sorunu zaten …zamana birakmak her iki tarafin kendini toparlamasi icin zamana birakmak en dogrusu ….zaten bitecek er yada gec:)Eger bitmesede birinden biri kendini bu iliski icin feda etmisdir demek.
46.
Yaşam Kulübü | Ağustos 28, 2006 at 11:46 am
doğru tespit
blogunuzda sizi nasıl ziyaret edebilirim? linkiniz yok?
47.
Gülsel Gölcü | Ağustos 28, 2006 at 8:14 pm
Selam,
Birde sunu eklemek isdiyorum Fatih Demir beyin 36. siradaki sözlerine….
Birde söyle düsünelim,
bu adamlara yasatan o duygusal duruma düsüren Kadin degilmi?
Demekki Kadinlar daha cok seyler yasatmasini biliyorlar.
Söyle bir adam gibi adam cikipda kadina böyle bir DUYGUYU yasatip sair olmasina neden olan cok cok cok cok az
neden acaba: adam gibi adam`in sayisi azmi ki diyorum?
48.
Yaşam Kulübü | Ağustos 29, 2006 at 10:47 am
kadınlar tabi ki daha çok şey yaşatmayı biliyor. dedim ya, kadınlar daha detaycı daha duygusal daha ince. ama erkekler daha yüzeysel daha duygusuz. duygulu olanları da var tabi… ama genelleme yaparsak kadınların şikayetleri hep duygularına tam olarak karşılık bulamadıklarından oluyor.
adam gibi adam kavramı da yok oldu gitti
49.
promatheuss | Ağustos 31, 2006 at 9:23 am
“genellemelere ihtiyaç duyarız genelde, düşüncemiz daha bir sağlam dursun deyu” diyerek genellemeye başladım;
1- dna olaylarından sebep insanlar birbirlerine benzer, birine baktığınızda onun insan olduğunu bu yüzden anlarsınız
2- karma her zaman çalışmaz, karma’nın da tatil yapmaya hakkı vardır
3- insanlar kendilerine benzeyen bazı insanlarla beraber olmak isterler, bu beraber olmak istedikleri gruba “karşı cins” derler genellikle ve birine baktığınızda onun karşı cins olduğunu kolayca anlayabilirsiniz
4- insanlar sadece sıkıldıklarında yada 15 bira içtiklerinde karşı cinsle beraber olmak istemezler, bazen 1 bira yeterli olabilir
5- biriyle olan beraberlik başka biriyle olan beraberliğin başlangıcı ile biter, buna karma diyoruz
6- karmanın tatilde olduğu zamanlara “aldatma” diyebiliriz. karma tatilden dönünce biter.
50.
Yaşam Kulübü | Ağustos 31, 2006 at 7:15 pm
genellemeleriniz pek bi enteresan olmuş promatheuss, özellikle 5. maddedeki tanımlamanız bir hayli…
blogunuzu da gezindim, tebrikler
51.
mankafa | Eylül 1, 2006 at 11:47 am
cok yazik. boyle aldatma falan, hic yakismiyor…
52.
ayko | Eylül 6, 2006 at 1:20 pm
ah su kadınlar ınsanı kahrederler desem yalan olur kadın aldatır ama erkek ıcıne gommez ornek ben asla kahrolmam banane o kahrolsun ne kaybettıgını bılse bole bırsey yapmaz saten sızde yapmayın bırakın onlar kahrolsun
53.
Murat | Aralık 17, 2006 at 10:53 pm
Yau die ßaşLaim
Hair efendım Kadın o Yuzden aLdatmaZ… Hanqi Neden mi aLdatır? ßir erkek Yetmiodurda o Yuzden… Erkek açıdır ßu Kadın mıLLetii…
54.
timur | Ağustos 13, 2007 at 10:34 am
itiraf ediyorum bende aldatıldım
ama cinsellik boyutunda değil karşılıklı aşk sözleri gitti geldi ve bilgisayar ortamında bulunan biri desem ki öyleleride vardı listede ama onlarla öyle olmadı bu kişi bekralıktan ve 3 gün tanışılıp görüşülmüş olan biri idi. hanıma bir şans verdim kendimi feda ettim aşk üzerine fakat 2 ay oldu hanım hala bana eskisi kadar ilgi gösteremiyor bakalım sonuç ne olacak sabrediyoruz güven dediğiniz gibi kolay kolay düzelmedi hala bende sizce hanım düzelip beni ve oğlumuzu kısaca evliliğimizi sahiplenecekmi?
55.
cağresiz | Aralık 4, 2007 at 2:10 pm
keşke aldatılsam keşke ihanete uğrasam benim sorunum tamamiylen güvensilik sadece kız dyeil depresyondayım ve hastalığı yeneceğime bile inanmıyroum yani güven duygusu hiç kalmadı
56.
cağresiz | Aralık 4, 2007 at 2:17 pm
ayrıca kızlara fazla okadar güvenilmez siz kendinize güvenin gereisi hikaye onun için 100 kere aldatılsam benim için sorun olmaz ben zaten kızlardan soğmuşum
57.
ural | Aralık 15, 2008 at 5:52 pm
iyi bir eş ailesine dayanır aldıgı terbiye kültürel manevi egitimle birikimli es Anne adayıdır.Cocugu Anne yetiştireceginden ondaki özellikler modern yenilikci olup maneviyatıyla şekillenmeli topluma buyur edilmelidir.Her halukarda eşinin yanında olmalı iktıdarsızlık,ilgisizlik soguk gözler buna benzer yaklasımlar pornografik vede sapkın yaklasımlardır.Ondan kadına Analık kutsal kılınmıs vede ondan degilmi ayaklarının altındadır firdevs.
58.
leman | Aralık 16, 2008 at 7:43 pm
teşekkürler gayet mantıklı yaklaşımlar.kadına saygı da cok mühim olan bir durum.
59.
baharsizkaldim | Ocak 19, 2009 at 2:44 am
bu siteye yeni girdim ve yazilanlari okudum gerci fazla zamanim olmadigi icin hepsini okuyamadim herkezin farkil fikirleri var bu konuda yasmkulubununde tabiki hepsinede saygim var. bu aldatma olayini bence kadin erkek diye ayirt etmeyelim sanirim butun sorunda burdan kaynaklaniyor her erkegin oldugu gibi her kadininda kendine ozgu bir karakteri var bence bu aldatma olayi tamamen karakterle alakali.evet bu erkeklerde kadinlara nazaran biraz daha yaygin ama her iki tarafinda kendileine gore mutlaka bir nedeni hatta mutlaka birr bahanesi vardir ama yasam kulubununde soyledigi gibi erkekler aldatir ve geriye gene sevdikleri insana donerler tabiki genellememek gerekir,her kadinda her erkek gibi aldatmaz karakteri saglam olmayan insan aldatmaya bas vurur,ama kadinin aldatmak icin daha cok bahanesi vardir cunku bunu kabullenmek istemedikleri icindir yani kendine yakistirmadiklari icin erkekse umursamaz.cikar hatasinin arkasinda durur tabiki adam gibi adamsa yani en azindan ozurunu diler he elbetteki ozur dileyip gecmek dahami dogru tabikide yanlis , dogru olan zaten ne olursa olsun aldatmamaktir,aldatmaktansa bitirmek daha mantikli olan degilmidir sizce,ama kadinda su vardir erkek gibi dusunmez genellemiyorum gene, kadin her zaman bir terddut icindedir hayati icin sectigi insandan asla emin olamaz buda erkeklerin yedigi damgadan dolayidir bu ayri konu ,iste erkeklerin uzerinde her erkek aldatir damgasi oldugu icin kadin tam anlamiyla erkegine guvenmez ama hep guveni ister.bu yuzden her kadin yeni bir beraberlige basladiginda su muhabbetten nefret eder erkek eger evlenmeyi dusunmusse erkek arkadaslari konusunda kadina pronlem yapmasini sevmez kadin ama kendisi erkek arkadaslarinin kiz arkadaslari icin problem yapar ve bunun sebebide bir gun ben ayrilirsam bu beraberlik yurumezse diger arkadaslarula tekrar birlikte olma ihtimalini her zaman bir kenarda tutar
60.
yakamoz | Kasım 11, 2009 at 11:33 pm
merhabalar ! ben 30 yasinda bir bayanim ve yaklasik 6 ay önca bir insanla tanistim birbirimizi cok seviyoruz su anda ayni evde hayati paylasiyoruz. ben isten eve evden ise giden cok fazla cevresi olmayan mütavazi ve sakin bir hayati seven bir insanim iki tane bayan arkadasim var haftada bir iki kere onlarla görüsüyorum, evde alinacak kararlari birlikte almaya veya ondan habersiz yada onun hosuna gitmeyecek seyleri yapmamaya özen gösteriyorum ve yapmiyorumda. Buna ragmen birlikte oldugum insan bana karsi sürekli süphe icinde sürekli kontrol altindayim, telefonumu elime alip ugrastigim zamanlarda ondan biseyler gizledigimi veya bazi bilgileri sildigimi düsünüyo, ise giderken aramami istiyo cikinca aramami istiyo, o beni aradigi zaman telefonum meskulse tavir yapiyo, ben evdeyken beni ariyo isim cok gecikebilirim deyip bes dakika sonra sessizce eve girip gercekten evde olup olmadigimi kontrol ediyo, alis verise bile gitsem her 15 dakikada bir ariyo ne zaman biter kacta eve gidersin hangi magzadasin hangi sokaktasin diye bir sürü soru soruyo, bayan arkadaslarimla disarda görüsmemi istemiyo eve gelsinler oturun diyo. neden böyle yaptigini sordugum zaman, kadinlara güvenmiyorum diyo. Bu konuda yardiminiza ve yorumlariniza ihtiyacim var, bana güvenmemesi icin hic bir sebep yok ama onu buna ikna edemiyorum. Hani bazende düsünüyorum insan kendi icinde olmayan bir seyi karsisindakindende ummazmis, o benim herseyimden süphelendikce benimde ona karsi olan güvenim azaliyo, acaba kendi icindeki seyleri karsisindaki insanin ona yasatmasindanmi korkuyo.. konusuyorum konusuyorum anlamaya calisiyorum ama ona her an bir yanlis yapacakmisim gibi sürekli süphe icinde, bunun disinda anlasamadigimiz hic bir nokta yok….. yorumlarinizi bekliyorum belki benim anlayamadigimi veya göremedigimi sizler görürsünüz